Selamat datang di http://rajiman77.blogspot.com {sometimes there is someone that is always there in the heart bur not in everyday life}

Buku Tamu

Sabtu, 04 Januari 2014

Kejujuran adalah Anugerah

Sopo sing rumongso nduweni kaluputan, ojo isin ngowahi kaluputan sing wis kadung kantindakake. Ngakoni kaluputan mono wis cetho dudu tumindak kang asor, nanging malah nuduhake marang pakarti kang utomo kang ora gampang linakonan dening sadhengah wong. Wong kang wis biso nduweni watak ngakoni kaluputane mangkene iki pantes sinebut wong kang jujur sarto kasinungan ing budi luhur.
Jikalau kita merasa memiliki kesalahan, janganlah kita malu untuk mengakui serta merubah kesalahan yang sudah terlanjur terjadi. Mengakui kesalahan itu bukanlah perbuatan yang hina, tetapi justru menunjukkan watak serta perilaku yang utama dan tidak mudah dilakukan oleh sementara orang. Seseorang yang memiliki watak bersedia mengakui kesalahannya itu sangat pantas disebut orang yang jujur serta telah mendapatkan anugerah menjadi seorang yang berbudi pekerti luhur.

1 komentar:

  1. Seseorang yang memiliki watak bersedia mengakui kesalahannya itu sangat pantas disebut orang yang jujur serta telah mendapatkan anugerah menjadi seorang yang berbudi pekerti luhur.

    BalasHapus